Strona główna / Oferty pracy / Zastępca głównego księgowego – Kwestora

Zastępca głównego księgowego – Kwestora

Akademia Wychowania Fizycznego im. Polskich Olimpijczyków
we Wrocławiu

poszukuje osoby do pracy na stanowisku:

Zastępca Głównego księgowego – Kwestora

Zakres obowiązków (podstawowe):

  • Wykonywanie następujących zadań:
    • 1) wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi;
    • 2) dokonywanie wstępnej kontroli:
      • a) zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym,
      • b) kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych;
    • 3) w okresie nieobecności Głównego księgowego prowadzenie rachunkowości Akademii;
  • Opracowywanie danych niezbędnych do sporządzenia:
    • 1) sprawozdania finansowego,
    • 2) o działalności badawczej i rozwojowej w szkołach wyższych PNT-01/s,
    • 3) o przychodach, kosztach i wyniku finansowym szkół wyższych  F-01/s,
    • 4) planu rzeczowo-finansowego oraz jego wykonania,
    • 5) innych sprawozdań wskazanych przez bezpośredniego przełożonego;
  • Sporządzanie sprawozdań w GUS, w tym: PNT-01, F-01, F-03;
  • Sporządzanie sprawozdania z wykorzystania Funduszu Stypendialnego;
  • Wprowadzanie sprawozdań i planów rzeczowo- finansowych do systemu POLON;
  • Wykonywanie czynności związanych z otwarciem i zamknięciem ksiąg rachunkowych oraz okresów sprawozdawczych;
  • Sporządzanie deklaracji podatku dochodowego od osób prawnych, księgowanie operacji związanych z rozliczeniem podatku dochodowego;
  • Koordynowanie i nadzorowanie prac w Dziale Księgowości związanych z prowadzeniem rachunkowości Akademii;
  • Przygotowywanie i bieżące aktualizowanie wewnętrznej dokumentacji określającej zasady rachunkowości Akademii oraz zasady gospodarki finansowej Akademii;
  • Ewidencjonowanie wynagrodzeń oraz innych wypłat naliczanych w Dziale Spraw Pracowniczych oraz nadzór nad prawidłowością rozrachunków z tyt. wynagrodzeń;
  • Ewidencjonowanie rezerw na koszty;
  • Ścisła współpraca z Rektorem Akademii i Kwestorem w zakresie powierzonych zadań;
  • Wykonywanie innych zadań związanych z prowadzeniem gospodarki finansowej Akademii i sprawozdawczością w tym zakresie.

Wymagania (konieczne):

  • wykształcenie wyższe magisterskie (ekonomia, finanse i rachunkowość itp.);
  • uprawnienia głównego księgowego;
  • co najmniej 4-letni staż pracy, w tym co najmniej 3 lata na stanowisku kierowniczym lub samodzielnym;
  • kandydat/ka musi spełniać wymagania określone w art. 54 ust. 2 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych;
  • terminowość w realizowaniu zadań, rozwinięte zdolności analityczne;
  • odpowiedzialność, dokładność w działaniu i bardzo dobra organizacja pracy, w tym umiejętność zarządzania pracą podległych pracowników;
  • odporność na stres.

Dodatkowym atutem będą (fakultatywne):

  • doświadczenie w pracy w jednostkach sektora finansów publicznych;
  • znajomość ustawy – Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce w zakresie związanym z gospodarką finansową;
  • znajomość przepisów o zamówieniach publicznych;
  • doświadczenie w pracy w szkolnictwie wyższym.

Oferujemy:

Zainteresowane osoby, spełniające powyższe wymagania prosimy o złożenie swoich dokumentów aplikacyjnych (CV oraz list motywacyjny) w Dziale Spraw Pracowniczych Akademii Wychowania Fizycznego im. Polskich Olimpijczyków we Wrocławiu, 51-612 Wrocław, al. I.J. Paderewskiego 35 (Hala Wielofunkcyjna, pok. 16) lub przesłanie na adres: kadry@awf.wroc.pl z dopiskiem „Zastępca Głównego księgowego – Kwestora” do dnia 15.03.2025 r.

Informujemy, iż skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami. O terminie rozmów kwalifikacyjnych wybrani kandydaci zostaną poinformowani indywidualnie.

Do przekazanej aplikacji należy dołączyć klauzulę: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1781)”.

Dane osobowe osoby zainteresowanej będą przetwarzane na potrzeby przeprowadzenia procesu rekrutacji i nie będą udostępniane innym podmiotom. Osobie zainteresowanej przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.

Złóż aplikację na to stanowisko

Maksymalny rozmiar pliku to 9 MB. Dozwolone typy plików: .pdf, .doc, .docx, .txt, .jpg, .png, .rtf
Maksymalny rozmiar pliku to 9 MB. Dozwolone typy plików: .pdf, .doc, .docx, .txt, .jpg, .png, .rtf

Strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celu niezbędnym do prawidłowego działania serwisu, dostosowania strony do indywidualnych preferencji użytkownika oraz statystyk. Wyłączenie zapisywania plików cookies jest możliwe w ustawieniach każdej przeglądarki internetowej, dzięki czemu nie będą zapisywane żadne informacje. Polityka prywatności

Scroll to Top