Strona główna / Oferty pracy / Konkurs otwarty na stanowisko adiunkta (grupa pracowników: dydaktyczna)

Konkurs otwarty na stanowisko adiunkta (grupa pracowników: dydaktyczna)

Rektor
Akademii Wychowania Fizycznego
im. Polskich Olimpijczyków we Wrocławiu

ogłasza konkurs otwarty

Nr konkursu: 8/2025

Miejsce pracy: Wrocław

Nazwa stanowiska:  Adiunkt

Grupa pracowników: dydaktyczna

Profil stanowiska naukowego: R2

Wymiar etatu: 0,75

Rodzaj umowy: umowa o pracę

Wydział, Jednostka ogólnouczelniana: Wydział Fizjoterapii

Dyscyplina naukowa: nauki o kulturze fizycznej

Data ogłoszenia konkursu: 24-07-2025 r.

Ostateczny termin składania zgłoszeń do udziału w konkursie: do dnia 22-08-2025 r.

Termin rozstrzygnięcia konkursu: wrzesień 2025

Planowany termin zatrudnienia: październik 2025

Opis stanowiska:

Stanowisko Adiunkta (dydaktycznego) związane jest z wychowaniem i kształceniem studentów w ramach prowadzenia zajęć dydaktycznych z obszaru fizjoterapii i diagnostyki klinicznej w ortopedii, traumatologii i medycyny sportowej oraz działalnością organizacyjną na rzecz AWF Wrocław.

Zadania:

  • Prowadzenie zajęć dydaktycznych ze studentami z obszaru fizjoterapii klinicznej, ortopedii, traumatologii i medycyny sportowej oraz diagnostyki funkcjonalnej w dysfunkcjach układu ruchu;
  • Działalność organizacyjna na rzecz AWF Wrocław.

Wymagania:

  • Stopień naukowy doktora w zakresie nauk o kulturze fizycznej;
  • Prawo wykonywania zawodu fizjoterapeuty;
  • Doświadczenie zawodowe, kliniczne w pracy z pacjentem (min. 5 letnie);
  • Ukończone kursy z zakresu terapii manualnej;
  • Ukończony kurs z zakresu funkcjonalnej osteopatii i integracji;
  • Ukończony kurs z terapii tkanek miękkich i punktów spustowych;
  • Ukończony kurs z terapii mięśniowo-powięziowej;
  • Ukończony kurs kinesiology taping;
  • Posiadanie wiedzy w następujących obszarach naukowych: fizjoterapia kliniczna w ortopedii, traumatologii i medycynie sportowej, diagnostyka funkcjonalna w dysfunkcjach układu ruchu;
  • Znajomość języka polskiego w mowie i piśmie.

Oferujemy:

  • zatrudnienie w ustalonym wymiarze czasu pracy;
  • możliwość rozwoju zawodowego;
  • atrakcyjne dydaktycznie środowisko pracy;
  • atrakcyjny pakiet benefitów: „wczasy pod gruszą”, „trzynasta pensja”, karta Multisport, dofinansowanie prywatnej opieki medycznej w Enel-med dla osób pracujących oraz pakiety dla ich najbliższych, itp.

Wykaz wymaganych dokumentów:

  1. Zgłoszenie udziału w konkursie adresowane do Rektora;
  2. Życiorys;
  3. Ksero dokumentu stwierdzającego uzyskanie stopnia naukowego/tytułu profesora lub odpis dyplomu ukończenia studiów II stopnia lub jednolitych magisterskich;
  4. Zwięzła charakterystyka osiągnięć naukowych i dydaktycznych;
  5. Dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje, praktykę zawodową oraz dorobek publikacyjny;
  6. Oświadczenie zgodne z art. 113 ustawy Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce;
  7. Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w przedstawionych dokumentach dla potrzeb niezbędnych do realizacji konkursu i zatrudnienia zgodnie z Ustawą z dnia 10.05.2018 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1781).
    Dane osobowe osoby zainteresowanej będą przetwarzane na potrzeby przeprowadzenia procesu rekrutacji i nie będą udostępniane innym podmiotom. Osobie zainteresowanej przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.

Dokumenty aplikacyjne w języku polskim lub angielskim prosimy:

  • złożyć osobiście lub wysłać pocztą tradycyjną na adres: Dział Spraw Pracowniczych Akademii Wychowania Fizycznego im. Polskich Olimpijczyków we Wrocławiu, 51-612 Wrocław, al. I.J. Paderewskiego 35 (Hala Wielofunkcyjna, pok. 17) lub przesłać pocztą elektroniczną na adres mailowy: kadry@awf.wroc.pl

do dnia 22-08-2025 r.
W tytule wiadomości prosimy zaznaczyć nr konkursu:   8/2025

AWF Wrocław zastrzega sobie prawo do nierozstrzygnięcia konkursu bez podania przyczyny.

Wynik konkursu nie jest równoznaczny z zatrudnieniem kandydata, a stanowi jedynie rekomendację dla Rektora. Ostateczną decyzję o zatrudnieniu podejmuje Rektor.

Złóż aplikację na to stanowisko

Maksymalny rozmiar pliku to 9 MB. Dozwolone typy plików: .pdf, .doc, .docx, .txt, .jpg, .png, .rtf
Maksymalny rozmiar pliku to 9 MB. Dozwolone typy plików: .pdf, .doc, .docx, .txt, .jpg, .png, .rtf

Strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celu niezbędnym do prawidłowego działania serwisu, dostosowania strony do indywidualnych preferencji użytkownika oraz statystyk. Wyłączenie zapisywania plików cookies jest możliwe w ustawieniach każdej przeglądarki internetowej, dzięki czemu nie będą zapisywane żadne informacje. Polityka prywatności

Scroll to Top